Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Barevv Покажи съобщение
    Днес забелязах че от маркуча който идва от кулера е много омаслен и даже си покапва,на какво може да се дължи това?
    Стегни скобите и си карай. Нищо и няма.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Проблем с турбината......
      Ще трябва да те черпи тебе пица за правилната диагностика. И само ще допълня, че ако свали входящия маркуч към турбината и пипне оста на турбинката, то тя ще клопа поне аксиално

      ---------- Post added at 09:29 ---------- Previous post was at 09:28 ----------

      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Стегни скобите и си карай. Нищо и няма.
      Лорде, може да се наложи скоро да спира принудително на максимална предавка с натиснати до дупка спирачки.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Ще трябва да те черпи тебе пица за правилната диагностика. И само ще допълня, че ако свали входящия маркуч към турбината и пипне оста на турбинката, то тя ще клопа поне аксиално

        ---------- Post added at 09:29 ---------- Previous post was at 09:28 ----------



        Лорде, може да се наложи скоро да спира принудително на максимална предавка с натиснати до дупка спирачки.
        Може, никой не знае. Но аз минах вече стотина хиляди с този симптом. Нещо да кажеш?
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Може, никой не знае. Но аз минах вече стотина хиляди с този симптом. Нещо да кажеш?
          То си е до късмет. Ма 100к. с разбита турбина, преувеличаваш

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            То си е до късмет. Ма 100к. с разбита турбина, преувеличаваш
            Кой каза че е разбита. Минава си маслото по малко. Турбината е перфектна. Дори не я чувам. Колата реално не губи масло.
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:05.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Кой каза че е разбита. Минава си маслото по малко. Турбината е перфектна. Дори не я чувам. Колата реално не губи масло.
              Ееее, Лорде, значи не ти тече както пише колегата

              Comment


              • #22
                Случайно да е една кола от Долни Чифлик? Гледах я ,но беше в Германия ,когато купих моята.
                Чека си мисля случайно да е грешка P0234 - пренадуване на турбината ?
                При семейния Опел излизаше тази грешка и се запазва в компа, докато алфиста от клубния сервиз в Стара Загора ми обясни , че при Алфа грешката е моментна в последствие изчезва.
                При Опела се оказа грешка в контролата на турбината, не самата турбина. Може би и при теб е нещо подобно? Масло от турбината не е на добър знак, дано да е нещо малко!
                За най-сигурно бих ти препоръчал да дойдеш до Варна, има страхотен сервиз, който би ти казал най-компетентно мнение относно колата.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Ееее, Лорде, значи не ти тече както пише колегата
                  Ти как разбра на кой колко.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Колеги утре почивам и ще ходя на сервиз,не върви колата и това си е.Няма го това ускорение като надуе турбината,а пък като включа и климатроника направо умира,турбината е сменена с нова преди 2к километра,от приятел я взех алфата който си е поддържаше,нямам съмнения за това.Просто не върви и това си е,а другото което е 2 пъти ходих да ми чистят грешки след настъпване над 3500 оборота ми светва чека и влиза в авариен режим,да кажа че съм откачъл дебитометъра няма разлика във вървенето и пак го закачих.Само да отбележа че един приятел ми чисти грешките а е нов в та1 сфера и за това не сме диагностирали нищо с него,утре живот и здраве..

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Barevv Покажи съобщение
                      Колеги утре почивам и ще ходя на сервиз,не върви колата и това си е.Няма го това ускорение като надуе турбината,а пък като включа и климатроника направо умира,турбината е сменена с нова преди 2к километра,от приятел я взех алфата който си е поддържаше,нямам съмнения за това.Просто не върви и това си е,а другото което е 2 пъти ходих да ми чистят грешки след настъпване над 3500 оборота ми светва чека и влиза в авариен режим,да кажа че съм откачъл дебитометъра няма разлика във вървенето и пак го закачих.Само да отбележа че един приятел ми чисти грешките а е нов в та1 сфера и за това не сме диагностирали нищо с него,утре живот и здраве..
                      Ми колега ,след като сте я гледали на диагностика ,поне да беше записал какви грешки дава , за да можем да помогнем или да те насочим към евентуален проблем.
                      Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                      Comment


                      • #26
                        Сетих се че ги снимах.
                        P0704
                        P0236
                        P0110
                        P0101

                        Последните 2 се изтриха и не са се появявали след като включих дебитометъра-беше извадена буксата,но както казах и тогава не ускоряваше

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Barevv Покажи съобщение
                          Сетих се че ги снимах.
                          P0704
                          P0236
                          P0110
                          P0101

                          Последните 2 се изтриха и не са се появявали след като включих дебитометъра-беше извадена буксата,но както казах и тогава не ускоряваше
                          Та те грешките ти показват какво ти е, а вие само ги триете

                          Comment


                          • #28
                            можещ ли да ми кажеш какво означават,извинявам се колега че разпитвам но съм нов с дизелови коли

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Barevv Покажи съобщение
                              можещ ли да ми кажеш какво означават,извинявам се колега че разпитвам но съм нов с дизелови коли
                              Важната за теб е втората. Турбото пренадува
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #30
                                Колега Лорд,как може да се оправи това?И другото което е щом пренадува не трябва ли да усещам хубаво ускорение?

                                Comment

                                Working...
                                X